دیجیتال و ورزش


دیجیتال و ورزش

اخرین اخبار دنیای دیجیتال


سونی و پلی استیشن۴

پاسخ کاتو در این رابطه، برای کسانی که منتظر نسل جدیدی ازکنسولهای سونی هستند بسیار حائز اهمیت است.شرکت برای بازیهایش یک سیکل زمانی ده ساله را دنبال میکند و ۱۰سال زمان مناسبی است تا پلتفرم اکوسیستم بازی را قبول کند.

از گفته های ماسارو کاتو چنین بر می آید که پلی استیشن ۴ به هیچ وجه به این زودی ثبت نخواهد شد اما خبر مهمتر اینست که این پلی استیشن در دست تولید است. NintendoWii هفته آینده در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی(E3) لس آنجلس آغاز بکار میکند و شایعاتی دراین باره وجود دارد که گفته میشود کنترولر جدید Wii ،دارای نمایشگر لمسی بزرگ ۶اینچی میباشد.
علاوه بر این ، گفته شده که سخت افزارWII از سخت افزار پلی استیشن ۳ خیلی بهتر است. ضمناً XBoxرقیب اصلی پلی استیشن ۳ هم در حال پیشرفت است و دیگر اینکه سخت افزار XBOX در استودیو توسعه بازیهای برجسته قرار دارد و این بدین معناست که در سال ۲۰۱۲ پلی استیشن ۳ بایستی با سخت افزارها و بازی های برجسته تری به رقابت بپردازد.با مشکل امنیتی که اخیراً برای SONY بوجود آمده برای این شرکت بسیار سخت است که محصولاتش را بفروش برساند و برای بازی ها و دیگرمحصولات سرگرمی خود مشتری پیدا کند.
با این حال ما اطمینان داریم که درآینده نزدیک سونی باز هم موقعیت خود را بدست می آورد و میتواند زمان پخش کنسول بعدیش را براحتی انتحاب کند.البته در باره پلی استیشن ۴ باید گفت که اگر سونی طبق سیکل زمانی همیشگی خود اقدام کند تا سال ۲۰۱۶ ،PS4 به بازار نخواهد آمد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر حسین اسدزاده | تاريخ: چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |